perjantai 15. elokuuta 2014

Package to China

Löysin vähän aikaa sitten uuden kirjekaverin Kiinasta. Hän kysyi, sopisiko jos me läheteltäisiin pikku paketteja joissa olisi kortteja, lyhyitä kirjeitä ja jotain pientä. Tietysti suostuin ja sanoin että voin lähettää ekan paketin :D

// Some time ago I found a new penpal from China. She asked that would it be okay if we would send little packages that would include postcards, short letters and something little. Of course I said yes and said that I could send the first package :D


Tällasen paketin lähetin, en mitään suurta lähinnä postikulujen takia. Lisäksi minun postit Kiinaan on menny aina jotenkin takkuillen, joten en uskaltanut heti lähettää suurta pakettia. Laitoin siis matkaan kortteja, kirjeen, teetä, karkkia ja pinssin.

// This is the package I sent, nothing big mostly because of the postage. Also my mail to China has always gone so slowly and everything, so I didn't have the courage to send a big package right away. The content of the package was postcards, a letter, tea, sweets and a pin.


Loppujen lopuksi paketista tuli tämän näköinen, minusta tuo on ihan kiva c: 

// The package ended up looking like this, I think it's quite nice c:

1 kommentti: